Intrebari frecvente

 

Care sunt costurile pentru transport?

Pretul transportului pe VeeShop.ro variaza in functie de valoarea produselor comandate si de metoda de plata, astfel:

Valoare produseValoare transport
    Plata cu cardul    Plata ramburs 
<150 lei
12 lei
15 lei
>150 lei
Gratuit!
15 lei
>300lei
Gratuit!
Gratuit!

Care este modalitatea de retur a unui produs?

Conditiile de retur fac referire doar la persoanele fizice, conform legislatiei in vigoare. Conform legilor din Romania clientul are dreptul de a returna orice produs achizitionat din magazinul nostru in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia. Clientul poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, taxele de expediere sunt excluse. Clientul este cel care suporta plata transportului produselor returnate. Rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 14 zile de la retur, direct in contul bancar al clientului.

Sunt acceptate pentru retur doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie. Inainte de a trimite produsul retur, trebuie completat urmatorul formular. Formularul trebuie trimis la adresa de email specificata in formular, si coletul trebuie expediat la adresa specificata in formular. Nu se admit la retur produse care au fost testate, desfacute, nu au etichetele intacte, au ambalajul rupt, s-a facut abuz de ele, sau care nu mai pot fi vandute ulterior de catre magazinul nostru. In cazul produselor returnate cu ambalajul rupt, deteriorat, sau cu lipsa completa a ambalajului, ne rezervam dreptul de a aplica o taxa de ambalaj de 15 lei TVA inclus.


Se accepta doar retururile trimise prin intermediul firmelor de curierat rapid, taxele de transport fiind platite de client. In cazul retururilor cu schimb de produs, clientul trebuie sa ne aduca la cunostinta intentia de a face un schimb de produs. In acest caz, noul produs comandat se expediaza de catre noi, urmand ca la destinatie clientul sa inmaneze curierului produsul comandat initial, la schimb cu cel nou. Transportul la tur este asigurat de firma noastra, iar la retur este suportat de catre client, contravaloarea transportului fiind trecuta drept ramburs pe noul colet.

In cazul in care clientul opteaza pentru returnarea sumei, retururilor trebuie trimise fara ramburs, contravaloarea produselor urmand a se livra in contul dvs. bancar in termen de maxim 14 zile.

Va rugam sa ambalati cu grija retururile pentru a ajunge la noi in stare intacta, in caz contrar urmand a ne rezerva dreptul de a refuza rambursarea produselor. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii. 

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la curier. In prezenta curierului, cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Pentru orice alte detalii sau neclaritati privind returnarea produselor, va rugam sa ne contactati sau sa ne sunati la numarul de telefon afisat pe site.

Care sunt modalitatile de plata?

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro).
Daca ati ales metoda de plata "Online prin card bancar" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

  • Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
  • "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Acceptam si plata cu numerar, in sistem ramburs. Coletul se achita curierului, atunci cand vi se livreaza produsele comandate. Plata produselor se face in lei, iar suma de plata va fi identica cu cea afisata la finalizarea comenzii pe site.

Cat de repede voi primi produsele comandate?

Comenzile care sunt plasate in intervalul 00:00 - 15:00 (luni - vineri) se livreaza la destinatar in aceeasi zi. Daca plasati o comanda dupa ora 15:00, aceasta va fi expediata in ziua urmatoare. Avem program de lucru si sambata, dar toate comenzile efectuate in zilele de sambata si duminica vor fi procesate si livrate incepand cu ziua de luni. Nu putem expedia comenzi in zilele de sarbatori legale, deoarece curieratul rapid nu lucreaza in aceste zile. Comenzile efectuate in aceste zile vor fi livrate in ziua imediat urmatoare. Intervalul de livrare standard pentru curieratul rapid este de 24 - 48 de ore.

De ce sa-mi fac cont pe VeeShop.ro?

Este foarte utila creearea unui cont in magazinul nostru. Din moment ce ti-ai creat un cont nou, vei fi automat la curent cu ultimile noutati pe care le adaugam pe site, vei putea sa beneficiezi de reduceri importante prin diversele metode de reduceri pe care le aplicam, iar nu in ultimul rand vei avea o lista clara cu toate comenzile efectuate la noi, vei putea sa recomanzi anumite produse si vei avea salvata adresa de livrare, pentru ca produsele comandate sa ajunga acolo unde trebuie.

Intrebari sau neclaritati legate de comanda ta sau produsele de pe site?

Daca ai anumite intrebari sau neclaritati despre comenzile pe site sau produsele noastre, sau daca doresti sa modifici o comanda neexpediata inca, contacteaza-ne aici.

Produsele dorite sunt "Stoc 0"?

Multe dintre produsele afisate la noi in magazin sunt produse unicat, fabricate in editie limitata. Bijuteriile sunt de asemenea in editie limitata. In cazul in care stocul pentru produsul dorit a fost epuizat, sunt sanse sa mai aducem in viitor produsul respectiv. Daca ai intrebari legate de stoc si de o eventuala readucere in stoc a anumitor produse, contacteaza-ne aici.

Ce se intampla daca nu ridic o comanda finalizata?

O comanda ce nu a fost ridicata va avea drept urmari:

  • Pierderea punctelor de loialitate acumulate pana in momentul respectiv. Ele nu vor mai putea fi folosite pe viitor pentru a beneficia de reduceri in magazinul nostru.
  • In cazul unor eventuale noi comenzi, va trebui achitata si contravaloarea transportului dus – intors pentru coletul neridicat anterior, plus noul transport pentru noua comanda.
  • Singura modalitate de plata, pentru comenzile viitoare, va fi cea in avans, pentru intreaga suma de pe factura.
Produsul a fost adaugat la favorite